25 augustus 2010

Mjam Taart!

Vandaag was het een èchte taartendag!
Om 8.30 u. kinderen naar school gebracht
en meteen op de fiets door naar Suus,
om mijn spulletjes op te halen die ik op haar webshop had besteld.
Zo blij als een kind weer naar huis om al mijn uitstekertjes,
letters, parels, kleurtjes en bakpannen te bewonderen.

Om 12.00 u. kinderen uit school gehaald en we zijn nog niet thuis
of er vallen met een plof op de deurmat...
 ... maar liefst 2 editie's van Mjam Taart!
(Hét taartenmagazine van bakkend Nederland).


De langverwachtte herdruk van de allereerste Majam Taart
(editie Zomer 2009).
En mijn allereerste abonnements Mjam Taart!
(editie Herfst 2010),
want van zo'n prachtig vakblad wil ik natuurlijk ook lid zijn!
Dus ik weer zo blij als een kind...!

Vervolgens met de buurvrouw samen aan de slag,
om allebei een klein taartje te bekleden.
En nu zit er al weer een taartje in de oven, om morgen te bekleden.
Mijn "Taartendag" is compleet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten