25 april 2010

Mijn eerste opdracht.

Na mijn 3 boltaartjes gezien te hebben, riep mijn vriendin Roos:
"Kun jij ook zo'n mooi taartje voor Sarah Faye's verjaardag maken?"
Nou, dat wilde ik wel proberen.
Dus ik op de webshop van Suus:
(http://www.taartenvansuus-shop.nl/)
allemaal taartspulletjes besteld om thuis aan de slag te gaan.

Maar zelf zo'n taartje maken had nog heel wat voeten in de aarde...
Bij het bakken van de "cake" ging het al mis in mijn oven.
Gelukkig mocht ik de oven van Mabel en Erik gebruiken.
(Thanks, nog).

En het resultaat mag er zijn!
Als het taartje net zo lekker smaakt als het eruit ziet,
dan komt het wel goed.

Dit Minnie Mouse-taartje heb ik dus speciaal gemaakt
voor Sarah-Faye.
Op 1 mei 2010 wordt zij 3 jaar!

Alvast gefeliciteerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten